Vardagslyx

För ett antal år sedan jobbade jag på Kicks. Där hade jag förmånen att få pröva många fina (dyra) sköna krämer och det senaste inom makeup. Det var verkligen en dröm!
Nuförtiden blir det inte lika ofta jag testar ny hudvård, eller rättare sagt väldigt sällan.
Därför blev jag så glad när jag fick en kroppskräm från Biotherm av mina föräldrar efter deras Ålandstur. Jag hade aldrig testat denna utan bara deras vanliga lotioner.
Den är väldigt skön och luktar så fräscht av citrus, jag kan varmt rekommendera den i sommar!

20130708-233508.jpg
Jag gillar verkligen känslan av att få ta hand om sig själv, lite lyx i vardagen helt enkelt. Har ni någon sommarfavorit i nessesären?
/ A

2 thoughts on “Vardagslyx

  1. ALLTID Biotherm som kroppslotion och även din omnämnda kräm till torra sommarben. Det är absolut en skön vardagslyx.

Kommentera

