Weekendbag

Ja jag hoppas innerligt att jag får inviga mitt nyaste reafynd senast nu i helgen. Det har varit väldigt långa och sega två veckor med väntan. Klyschan ”den som väntar på något gott” och ”plötsligt händer det” känns väldigt utslitna i mitt fall. Väskan har varit färdigpackad i ett bra tag nu och den rymmer faktiskt en hel del även om den inte är så stor.

blogg 008

Väskan hittade jag på Boozt till 70% rea och då kostade den under 300 kr. Det finns mycket rea att fynda där om ni är sugen på det.

På hm kunde jag helt enkelt inte hålla mig utan klickade hem den är skönheten. Och då pratar jag om klänningen. Den kommer jag förmodligen inte inviga i helgen….

blogg 013Såg den för första gången för flera månader sedan och tänkte åhhhh. Lite tokigt kanske då jag absolut inte kan ha den just nu och inte heller vet när jag ska ha den. Men det borde väl lösa sig? Får väl hålla tummarna att jag får gå på något bröllop framöver. Jag har ju fortfarande en hel del vänner som inte slagit till. Jag tycker modellen är tidlös klassisk så den håller nog i några år.

blogg 016

Håll tummarna för att vår bebis kommer snart, visst hjälper ni till med det?

/C

4 thoughts on “Weekendbag

  1. Jättesnygg väska 🙂 Förstår att Du var tvungen att köpa DEN klänningen, Du kommer att vara ursnygg i den..:) Bebben kommer på fredag ❤ kraaaam

  2. Tror oxå bebben kommer på fredag, möjligen tidig lördagmorgon😃
    Håller alla mina tummar och tår.
    Klänningen och väskan var riktiga kap.
    Hoppas ni har sommarvärme därhemma!
    Kram kram
    /A

    • Du fick också rätt Alex. 🙂 tur det, mer än två veckor hade vi inte orkat vänta 😉
      Jag hoppas det är varmt ute nu, har lite dålig koll;)
      Stor kram, vi ses och hörs!
      ❤ Carin

Kommentera

