Askungen och Sensai

I tisdags var jag på askungebehandling på Skönhetscenter. Oj, så skönt det var! Det är ju inte varje dag man går på sånt. Den här behandlingen var faktiskt en present av mina fina kollegor, Tack snälla ni!
Efteråt fick jag en massa gratisprover från Kanebos serie Sensai, sånt gillar jag verkligen, kostar inget för salongen men ger så mycket för oss kunder och gör att man med glädje kommer dit igen. Nu hör det till saken att just den här salongen är min favorit i Staden. Supertrevlig personal med den bästa servicen och man känner sig alltid väl omhändertagen så dit återkommer jag alltid.

20130721-193804.jpg

Jag har testat några av proverna och gillar verkligen känslan och den diskreta doften.
Hon som gjorde min behandling sa att endast 10% av de som börjar använda Sensai byter märke. Det verkar ju lovande!

/A

Kommentera

