Födelsedag

Det är roligt att fylla år! Och även fast jag verkligen inte behöver någonting är det ju ändå roligt med paket och presenter. Tack för allt!

Jag hade en fin födelsedag med kombinerade besök av familjen som ville titta närmare på vår nya familjemedlem. Tusen tack för all uppvaktning av vår lilla tjej som ännu inte har något namn.

Dom vackra rosorna fick jag av mina föräldrar och U läser tydligen här på bloggen ibland för från honom o F fick jag väskan från Michael Kors. Den fick jag idag eftersom den tagit tid på sig i frakten. (9 dagar, kom igen Zalando, vi bor ju inte på nordpolen direkt). Så vi firade lite idag igen och grabbarna hade köpt en minijordgubbstårta som blev efterrätt i solen.

blogg 049

Den är supersnygg och rymmer alla kort och även min mobil. Toppen, tack snälla ni.

blogg 052 blogg 053

blogg 057

Nu ska jag bara vänja mig med att ha en stor plånbok. I många år har jag kört med minivarianter som bara rymmer det viktigaste.

Nu vila.

/C

Kommentera

