Sommar igen och reafynd!

Nu har äntligen sommaren återvänt till oss i norr och nu gäller det att passa på att njuta av värmen, för den här sommaren har verkligen gått fort, det är snart Augusti!

20130723-150127.jpg
Förra veckan var det absolut inget kanonväder här och då passade jag på att ta en shoppingdag i stan. Tyvärr är shoppingen i Östersund rätt så tråkig och begränsad, jag saknar roliga kläd-, sko-och inredningsbutiker.
Det brukar mest bli nätshopping för min del men ibland kan det vara kul att klämma, känna och pröva kläder.
Det var rea i nästan alla stadens butiker och på MQ fanns det en del fint.
Jag fyndade ett par tunna, fina och väldigt sköna byxor från Maison scotch för halva priset. Jag gillar det märket, de har ofta roliga detaljer på sina kläder. På några blusar jag köpt har det t.ex följt med läckra halsband.

20130723-130649.jpg

På torsdag kommer mina föräldrar och då ska vi få hjälp med att fixa ett rum till O. På kvällen blir det utgång med bland andra den här tjejen, det ska bli SÅ kul!
Nu ska jag ta en joggingtur i värmen och sedan kanske det blir ett svalkande kvällsdopp i ”vår” lilla sjö.
Trevlig kväll!
/A

2 thoughts on “Sommar igen och reafynd!

Kommentera

