NK te

Lyxigt kändes det minst sagt när ett ett skepp kom lastat. Med vadå? Jo med te direkt från NK i Stockholm. Jag är en storkonsument av den varan. Kanske inte just i dagarna när vi äntligen fått lite värmebölja, men i vanliga fall. Och nu var det närmast torka i mina burkar. Tur då att man har en fin vän på semester som handlade åt mig. Tack Jenny!

blogg 012

Idag var familjen tidigt ute och vi har gått en skön promenad med hundarna. Jag njuter av att kunna röra mig mer och mer och längtar verkligen efter att springa. Men jag väntar nog nån vecka till med det. Det är skönt att vara ute innan alla andra, så lugnt och fridfullt. Och varmt! Solen värmer redan och idag blir det nog hett.  Jag säger som Fylking, jag -Äntligen!

/C

Kommentera

