Älskade sommar

Åh va jag njuter av sommaren, och jag önskar den vore dubbelt så lång. Vi har haft massor av besök just den här sommaren. Både spontana och planerade. Långväga och ”kortväga”. Och jag gillar verkligen det. Förmodligen för att jag är sällskapssjuk (året om) och det känns bra i hjärtat att träffa människor som gör en gott.

Förra måndagen hade jag kära vänner på besök som skämde bort oss ordentligt. Lagade middag och dessutom hade med sig presenter! Lyxigt! Dom här fina blommorna fick jag då och bilden är tagen idag alldeles nyss, så otroligt vackra rosor.

017

Idag har vi haft en riktig slapp pooldag och njutit av vädret. Barnfamilj som vi är börjar det bli kväll nu när klockan närmar sig 19. Solen lyser fortfarande men lugnet lägger sig.

012013014

Lite nattning kvar nu sen ska jag njuta av en tyst stund i kvällssolen.

Ps. Jag och Alex ska snart berätta vad vi har för roligt på gång, men ni får ge er till tåls i några dagar till.

/C

 

One thought on “Älskade sommar

Kommentera

