September och min Wishlist

GOD MORGON!

Söndag och första dagen på den första höstmånaden.

20130829-235917.jpg

Som jag nämnt tidigare så gillar jag hösten, för den klara luften, de fina färgerna och innemyset. Kanske även för att jag fyller år på hösten?

Med två veckor kvar till min dag så tänkte jag ta tilfället i akt och köra en wishlist.
Ni som känner mig vet att jag brukar skriva långa önskelistor, både till julafton och min födelsedag (och däremellan, jag har faktiskt en önskebok..) och så är det även i år. Min wishlist är lång! MEN jag har valt ut några favoriter.

20130827-223610.jpg
Vit termos från Stelton.

20130827-223709.jpg
Jag har börjat samla på Swedish grace från Rörstrand. Samlingen är än så länge liten så några fler tallrikar och assietter behövs.

20130827-224229.jpg
Kulan ljusstake i mässing från Svenskt Tenn.
Det finns mycket därifrån som jag önskar mig, tex den här

20130828-083927.jpg
Och den här

20130828-084018.jpg

Det var några av sakerna, parfym, träningskläder, hårklippning, laptop, sockor, morgonrock, mörkläggningsgardiner, gråa linnelakan från HM, hudvård, torktumlare, fin olivolja, hårinpackning, mascara, TV, Nike joggingskor, gryta från Le Creuset (jag kan fortsätta..) är annat som jag också önskar mig.
Och en upplevelse i form av en minitripp skulle inte sitta helt fel det heller. Utan barn.
För er som undrar, jag fyller inte jämt.

Men att Önska kostar ju ingenting…

Kram och ha en fin 1:a September!
❤/A

Ps. Igår var var jag och Carin på en mycket trevlig kräftskiva med härligaste tjejgänget. A-S hade dukat och gjort så fint i sitt nya supersnygga hus. Bilder kommer imorgon! Ds.

5 thoughts on “September och min Wishlist

  1. Äntligen september och höst! Vilken bra önskelista och precis som du säger,det kostar inget att önska. Hoppas du får en fin höstvecka så ses vi snart.Kram

    • Ja visst är det en bra och gedigen önskelista😃
      Tror aldrig jag kommer bli vuxen och inte behöva något..
      Härligt med höst fast det sägs att i slutet på veckan kommer sommaren tillbaka! Då blir det nog en fjälltur!
      Kram
      /A

  2. Pingback: Julklappstips del 4- Kvinnan! | alexochcarin

Kommentera

