Mera barnrum

Jag fortsätter handla lite småsaker till O´s rum. För en tid sedan kom ett vackert paket från Mokkasin med några finheter.

Den butiken alltså. Och hon som har den, Sofia. Vilken tjej, alltid bra service och hon verkar så trevlig och härlig! Läste på hennes blogg att det är ett reportage om henne både i magasinet Milk och i senaste Family Living, hon har även fått en egen sida i den tidningen där hon ska dela med sig av sina DIY projekt. KUL! Allt som oftast blir jag stum av beundran när jag ser hennes projekt, för att inte tala om hennes barns rum. Ja, hela deras hus verkar fantastiskt!

Bild

Bild

Håller ni på att inreda ett barnrum? Eller letar ni efter fina presenter? Spana in Mokkasin bloggen för inspiration eller kika in på nätbutiken Mokkasin för lite shopping. Där finns de finaste sakerna. Jag lovar, Ni kommer inte att bli besvikna!

/A

Ps. Hoppas ni inte tröttnar på barnrumsinläggen, för det kommer nog flera sådana framöver. Ds

4 thoughts on “Mera barnrum

  1. Jag håller med, Mokkasin är en väldigt mysig butik och blogg. Jag följde några av hennes Paristips och var bland annat på inredningsbutikerna Merci och Bonton. De skulle du älska, kan jag säga.

    • Jag har hört väldigt mycket om Merci, och skulle mer än gärna besöka den butiken nån gång! Om inte annat bara för de fina påsarnas skull😃
      Shoppade du något till R eller kanske till dig själv?
      Vill höra mer om er Parisvistelse vid tillfälle. Hoppas ni är nöjda.
      Kram
      /A

  2. Älskar barnrumsinspiration! Mera 🙂

    Vi var förresten tänkt att vara med och bjuda på lägenheten ni ordnade, men vi fick reda på att de tänkt avsluta och backade då 🙂

    • Va kul att höra att du också gillar barnrumsinspiration, och eftersom både jag och Carin har små så kommer det nog bli en hel del sånt framöver!

      Men va lustigt med lägenheten! Var du på visningen? Lite småfix kanske, typ byta nån tapet..
      Men den är riktigt fin faktiskt, härligt ljus och rymd. Va trist att de avslutade affären så fort då..
      Men det kommer nog fler tåg.
      Må gott!
      /A

Kommentera

