Svenskt tenn

Eftersom vi bodde grannar i helgen kommer några smakprov från en av mina favoritbutiker i Stockholm.

Jag hängde på låset när dom öppnade på lördag morgon och var först in i butiken. Men ensam var jag inte särskilt länge, det märks att detta verkligen är en turistattraktion i Stockholm. På gott och ont. Inget är roligt när det blir för vanligt tycker jag. Och smakar det så kostar det, fast som tur är det gratis att titta och inspirationen var det verkligen inget fel på.

065

Tänk hur det kan bli. När jag var liten tog min mamma med mig hit och jag minns att jag tyckte att det var lite tantigt och snobbigt och inte särskilt roande. Men visst är det väl så att mamma alltid har rätt för nu tycker jag att det är en fröjd att besöka butiken och njuter av alla fina saker som finns därinne.

068

069

Se bara zebrakudden, den ligger högt upp på önskelistan. Eller julklappslistan kanske det blir nu?

070

071

Och den här väskan, kolla in! Så cool tycker jag.

073

Själv gjorde jag några små fynd som fick följa med. Visar dom senare. Och jag måste nog visa er fler bilder från helgen för Stockholm visade sig från sin allra bästa sida och det är ju verkligen vackert.

/C

Kommentera

