Mera Stockholm

Vi har haft en riktig härlig helg som jag kommer leva länge på. Vi bodde på Hotel Diplomat och det  var toppen. Gångavstånd till det mesta och ett mycket fint hotell med toppenservice.

080

083

En stor skön ”king size” tackar!

038

Och i barnens sängar låg en varsin liten nalle och väntade, gulligt! Det är dom små sakerna som gör det.

036

En tidig promenad längs Strandvägen på lördagsmorgonen. Diset låg fortfarande kvar över vattnet och det var så lugnt och tyst(!). Stan var inte riktigt vaken ännu.

056

061

Vi klämde in en hel del under helgen. Jag sprang ju såklart tjejmilen som var den egentliga anledningen till att vi var där. Svettigt och varmt och rätt så jobbigt såklart. Man är ju inte i toppform direkt. Men ändå så roligt och jag lovar er att jag står på startlinjen om ett år igen. Det går liksom inte att missa det här. Har du inte sprungit, så gör det nästa år!

097

/C

Ps! Är du sugen på att bo på Hotel Diplomat? Receptionisten tipsade mig om att ringa direkt till hotellet för att boka nästa gång. (Jag hade bokat på en bokningssida på nätet) ”Vi kan matcha alla priser som finns på nätet”. Bra att veta, eller hur?

 

Kommentera

