Sephora

Det var ju ingen shoppingresa jag var på i helgen, och tiden vi gick i butiker kan man verkligen säga var ytterst begränsad. Men desto mer effektiv! På Svenskt tenn blev denna brevpress min och tändstickorna i sin söta förpackning. Brevpressen var dessutom på rea! (ni känner väl mig)

Det finns ju mycket där inne som jag skulle vilja ha, men det här passade bäst för en föräldraledig plånbok.

013

012

På Biblioteksgatan 2-4 hittade jag franska Sephora som slog upp sina portar där i Mars i år. Det hade jag ingen aning om och blev överlycklig över det såklart. I våras fick jag presenter därifrån av mamma som hade handlat på en av deras butiker i Barcelona. Jag gjorde några prisvärda fynd därinne samtidigt som U letade efter långa Jeans på Filippa K som ligger vägg i vägg.

Vad sägs om handtvål i denna snygga förpackning för 45 kr?

017

Eller duschcreme för 30 kr? Tur att vi hade lite ont om tid annars hade jag kanske gått ”bananas” där inne.

018

På hemvägen blev det också ett stopp på IKEA i Uppsala, det gäller ju att passa på när man har långt till allt. Där blev det också lite smått och gott bla den svarta brickan som jag skrev om för ett tag sedan.

Det var allt för nu, dags att gå och spana efter kungaparet som gästar vår stad idag.

/C

Kommentera

