Ansiktsolja

Jag såg precis att Lifebutiken har halva priset på massor av produkter från det svenska ekologiska märket Estelle & Thild. Några produkter ur deras babysortiment har jag testat men inte något från deras övriga hudvård. Jag har hört och läst mycket om deras ansiktsoljor så jag är lite sugen på att beställa den här. Har ni testat ansiktolja? Kanske känns det ”fett” på sommaren men jag tror att det är väldigt bra för vintertorr hud.

20130915-145841.jpg

Det får bli kvällens shoppingtips!

/A

4 thoughts on “Ansiktsolja

Kommentera

