Vardagssysslor

Vilken härlig hösthelg det har varit!
Jag hade tänkt åka på Åre höstmarknad men det blev inte så. Istället har vi bland annat höststädat utomhus, och tagit hand om tvättberget inne.
Jag tänkte tipsa er om L:a Brukets produkter, om ni mot förmodan skulle ha missat dem. Snygga förpackningar med ekologiskt innehåll.
Jag har diskmedel, linnevatten och tvål.
Diskmedlet luktar citrongräs/rosmarin,
linnevattnet luktar lavendel och är så härligt att spraya på lakanen.
Jag vet att Carin har hundschampoo från L:a Bruket också.
Jag tycker faktiskt att vardagssysslorna blir lite roligare med fina produkter.

20130929-174638.jpg

20130929-174645.jpg

Det går att beställa produkterna direkt från hemsidan annars har även Länna möbler L:a Bruket i deras sortiment och dom har dessutom fri frakt.

Förgyll vardagen!
/A

Uppdatering:
Carin, har som vanligt koll på reorna och tipsade om att Country dreams har 20% på L:a Bruket. Tyvärr har de inte alla produkterna men en hel del!

12 thoughts on “Vardagssysslor

    • Hej Moster Kristina!
      Å grattis😃
      Ja men jag veeet ju att du är granne med Länna, vilken dröm det hade varit att få flanera där.. (Kanske inte för plånboken dock..)
      Minns du vår helg för två år sedan? Den gör mig glad ff. Fantastiskt sensommarväder, Zetas, Rosendal, Berns och framför allt i sällskap av DIG min fina vän! Ja, kanske måste jag boka in en helg S N A R T!
      Kram❤
      /A

  1. Japp hundshampoot är verkligen bra!
    Och på country-dreams.se är det 20% rabatt och fri frakt just på nu L:a bruket och massa annat, tips!
    Kram

  2. Ja, visst har dom fina produkter där. Jag har köpt tvålen med ceder/apelsin/rosmarin flera gånger och tycker den har en härlig doft. Jag har också doftljus med mörk vanilj, inte heller så tokigt. Kramar !

  3. Heja på er stårser har nyss hittat er blogg. Vad synd att ni bor så långt borta jag behöver styling tips till lägenheten. Visst är det kul med inredning, men ibland står det still …

  4. Hej!
    Härlig blogg.. Fastnade för dom gröna krukorna med guld fat, var har Du hittat dom!?

    Tack på för hand!
    Med vänlig hälsning, Sofie

Kommentera

