Djur på (barn)modet!

Vad spännande med de ”hemliga paketen” på Carins dörr.
Jag håller givetvis tummarna för att ett är till mig..

Djurmönster i olika former, zebra, leopard osv är ju en het trend inom mode och inredning.
För någon vecka sedan var jag på stan med mamma och shoppade lite nytt till barnen. Jag har redan visat er lite av vad O fick. Idag tänkte jag visa er vad N fick.
Det märks i butikerna att även djurtemat är populärt på barnavdelningarna. På kläderna vi köpte till N är det dock mer djurtryck än mönster, och trots att jag inte är så förtjust i figurtryck så gillar jag faktisk dessa, och viktigast, N gillar dom!

20130930-063628.jpg

20130930-063637.jpg
T-shit och sweatshirt från HM.

20130930-063649.jpg
Lite längre tröja med hästar och coola leggings från Lindex.

Det är rätt mycket djur överhuvudtaget på N’s rum, fjärilstapeter, nallebjörnar, mjukishaj, fåglar på kuddar, hundfigurer, herr Nilsson och lilla gubben, monster under sängen(?!) och så min favorit- kaninlampan! Ni har sett den förut men kanske inte så här fin.

20130930-080532.jpg
Hoppas ni också känner er lite extra fina så här på måndag förmiddag och den sista Septemberdagen!

/A

2 thoughts on “Djur på (barn)modet!

Kommentera

