Granit

Äntligen har GRANIT öppnat ”dörrarna” till sin webshop. Det har snackats länge och jag hade nästan gett upp hoppet om att det faktiskt var på gång.

Men nu är den öppen till min och säkert många andras stora glädje. Vi har annars väldigt långt till närmsta fysiska butik. Förut fanns en i Sundsvall, Birsta men den är borta sen ett bra tag. (20 mil från oss)

Här ser ni några av mina favoriter från butiken som har fri frakt från 500kr. Och just nu är det 15% rabatt på hela sortimentet med koden äntligen.

Den vita ljusslingan är så snygg!

Krok Nål Järn/koppar stor

39 kr för denna kopparspik som kan användas som snygg hängare. Finns även i svart.

Kanna Stengods Vit

99 kr för denna kanna i stengods. Jag har letat länge efter en sån men jag kanske kan sluta med det nu. Den här rymmer 1,3 liter. Det räcker!

Alla bilder lånade från granit.com

Hoppas ni hittar nåt ni gillar. Passa på att shoppa tillsammans så kanske ni slipper fraktkostnaden.

/C

Kommentera

