Ledig lördag

Det gäller att vänja sig nu. Med snön menar jag. Jag vet ju att den kommer varje år och visst vill jag också åka skidor men det känns ändå så definitivt hårt på något sätt. Som att allt dör på en gång. Fast nu ska jag skärpa mig. Det är verkligen inte synd om mig. Och det gäller nog att tänka på det ibland. Det klagas och gnälls en hel del i onödan. Och vad blir det för bättre av det?

Det ska bli roligt att stå på skidor igen även om det nog dröjer några veckor till. Och så ljust det blev, bara sådär ”hux flux”. DET är härligt! Idag ska vi på sonens ridskola en sväng annars har vi inga planer alls, passar oss perfekt! Solen är på väg fram och det är bara att klä på sig.

Så här ser det ut på serveringsvagnen idag. Som hos många så ändrar jag om lite då och då. Flyttar en pryl eller två och testar mig fram.

024

023

022

021

Och det tror jag på. Att testa sig fram alltså. När det gäller inredning går jag till stor del på min känsla och känns det bra, är det förmodligen bra. Och tvärtom såklart. Men det tar tid, och det gäller att öva. Det gör jag hela tiden.

Och var roligt det var att vi fick lite fler kommentarer häromdagen. Ibland glömmer jag att ni är många som läser nu. I början var det ju mest våra nära och kära men så är det ju inte längre. Spännande tycker vi!

Ha en fin lördag!

/C

4 thoughts on “Ledig lördag

    • Hej Jenni!
      Hyllan som är högblank vit kommer från Bruka Design och den köpte jag på rea för 5-6 år sedan på Hamngatan 12 i Östersund. Skulle gärna vilja ha fler och har letat men inte funnit tyvärr.
      Mvh Carin

Kommentera

