Tidigt ute..

Idag, med två månader kvar till julafton skickade jag barnens och vår önskelista till tomten (mina föräldrar).
Lite tidigt kanske, men jag är alltid i god tid och tänkte att jag skulle hjälpa tomten på traven och liksom göra det lite lättare.

En sak som står högt upp på vår önskelista är den här klassiska påshyllan från Norrgavel. Perfekt i vår groventre, för handskar, mössor och tjocksockar. En påse åt oss var i familjen, så snälla tomten..

20131023-075628.jpg
(Bild lånad från Norrgavels hemsida)

I övrigt så finns några av sakerna från min födelsedagswishlist med även på julens lista.
Har ni funderat på vad ni ska önska er av tomten?

Ha en härlig onsdag!
/A

6 thoughts on “Tidigt ute..

  1. ”Tomten” svarar- Som vanligt en lång och fin lista det är alltid bra med tips . Bara det nu finns några snälla barn där nere!! Kram i massor M

  2. Vad skoj med önskelistor, min äldsta satte kryss i leksaksaffärstidningen igår så det blev mycket kryss =) Ny grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr =)

  3. Och jag som tyckte jag var tidigt ute som har suttit och slagit in julklappar till egna barn och kusinerna ikväll… Hihi!

    • Då tycker jag faktiskt du vinner i att vara ute i god tid😉 Redan inslagna oxå, herrejösses!

      Tänker varje år att jag ska börja i tid men det blir liksom aldrig så.. Men önska, DET är jag bra på😃
      Trevlig helg!
      /A

Kommentera

