Testat tre produkter

I det här inlägget tipsade jag om hudvård från Estelle & Thild till halva priset. Eftersom det var rea så slog jag till på serum, ansiktsolja och dagkräm. Nu har jag testat produkterna en tid och jag gillar känslan men inte lukten. Oljan är absolut inte för oljig utan går fort in i huden. Serumet och oljan i kombination ger en väldigt mjuk och len känsla. Det är inga problem att applicera makeup efter produkterna. Doften drar som sagt ner helhetsintrycket, den är aningens för stark för min smak. Att produkterna är ekologiska och förpackningarna snygga är helt klart en bonus. Huruvida produkterna är dryga eller inte har jag svårt att avgöra eftersom jag är en expert på att överdosera.
Mitt slutbetyg för samtliga produkter blir AAA, tre A:n av fem möjliga, dvs godkänt. Oljan och serumet kan jag tänka mig att köpa igen.

20131030-084152.jpg

20131030-084419.jpg

Nu är jag sugen på att testa den här ansiktsmasken.
Någon som prövat den?

20131030-085528.jpg

Ha en fin onsdag.

/A

3 thoughts on “Testat tre produkter

  1. Förpackningen var ju extremt snygg så bara det är väl värt att prova? Själv har jag bara nyligen övergått från vanlig handtvål till ansiktsrengöring! Stor insats för skönhetsvården från min sida! 😉 Kram

    • Haha, ja det är ingen rättvisa i världen! Vissa är födda med naturlig lyster i huden😉
      Och frågan är ju huruvida krämer hjälper?…
      Men även om det är placeboeffekt på många produkter så är det ju också en effekt och jag gillar känslan att ta hand om sig själv, tvätta, peela, smörja och greja😃 lite egentid helt enkelt!
      Och som sagt, jag gillar snygga produkter på badrumshyllan.

      Kram
      /A

      • Ja, huvudsaken är ju att det känns bra och känner man sig nöjd blir man ju vacker! Med eller utan krämer är du jättesnygg! ❤

Kommentera

