Bädda rent!

Det är ju bara så skönt att krypa ner i sängen när det är renbäddat. Om man har en liten 4-månaders bebis hemma är det dock inte helt säkert att man får sova bättre för det, men ändå.

Nu när jag tittar på bilderna får man nästan lite sommarkänslor när man ser färgskalan på våra lakan. Men det är ju inte jul än, då får ni plocka fram flanellakanen ni som har. Om ni inte har och vill ha så finns det väldigt fina här på Hemtex!

011

Dom vita örngotten har min mormor sytt till mig. Med fina vita broderade spetsar och med mina initialer på. Lyx som inte går att köpa i någon affär!

018

Jag skulle verkligen vilja ha en mangel att mangla lakanen i, det blir ju liksom pricken över i tycker jag! Men det här får duga och nu längtar jag nästan till ikväll när jag får gå och lägga mig här.

Men först ska vi ta vara på den här soliga dagen. Vad gör du idag?

/C

 

Kommentera

