Lurvigt fårskinn

Brrrr…nu är det ganska kallt ute. Nästan minus 10 och det känns ovant tycker jag. Men ändå härligt, för då kan jag sätta på mig den varmaste vinterjackan. Äntligen!

Inomhus behövs det också lite värme och vid skrivbordet har mitt långhåriga fårskinn hamnat. Mjukt och varmt att sitta på. Skinnet har jag köpt på en inredningsbutik här i staden för nått år sedan. Nu har den butiken även öppnat webbutik. Ta en titt här! Där finns väldigt prisvärda skinn och det har jag ju tipsat om tidigare om ni minns.

018

013

Jag passar på att påminna er om tävlingen som pågår här på bloggen. Vi hade som mål att komma upp i minst 300 som gillar vår sida på facebook innan vi skulle dra en vinnare. Det går lite trögt med det kan man säga…. Men kanske kan vi hjälpas åt att komma upp i 200 st ”gilla”  innan fredag? Det enda du behöver göra för att vara med och tävla om de fina vinsterna är att gilla oss på fb (om du inte redan gjort det). Dela sedan vår fbsida på din egen fb. Tusen tack och lycka till, på fredag drar vi en vinnare!

010

Ha en bra dag!

/C

 

2 thoughts on “Lurvigt fårskinn

Kommentera

