God jul Carin

Ja jag köpte faktiskt en tidig julklapp till mig själv. Det har sedan länge varit slut på mitt puder från Clinique som jag brukar använda. Det visste Alex som skickade ett tips till mig i lördagsmorse. Jag låg fortfarande i sängen när jag klickade hem det från mobilen, lagom slött och enkelt. Det var webbutiken skincity som hade erbjudande på puder från BareMinerals. Jag har inte provat någon av deras produkter tidigare så det ska bli spännande och jag har höga förväntningar! Använder du BareMinerals?
Som många andra webbutiker har Skincity en julkalender med nya erbjudanden varje dag fram till julafton. Det här är dagens lucka!
Håll lite koll där om ni fortfarande är på julklappsjakt. Det kan ju finnas mycket bra där till både dig själv och andra.

021

Jag valde färgen medium beige och jag hoppas att det passar min hudton. Fast just nu ser min hudton mera gråvit ut haha…
Pudret kostar normalt 436kr och jag betalade 219kr. Dessutom fri frakt!

Paketet kom idag och Skincity hade även skickat med lite varuprover, en shoppingväska och en liten sminkväska med företagets logga och en japansk docka (!). Dockan är jättesöt och får nog flytta in på lilltjejens rum.
020022

Tack för att ni gillar alexochcarin på Facebook! Än finns det möjlighet att tävla och på fredag drar vi en vinnare. Missa inte det.

Trevlig kväll!
/C

2 thoughts on “God jul Carin

  1. Bare Minerals är bästa sminket enligt mig, älskar deras glimmer ögonskuggor! Hoppas du kommer trivas m märket. Du fick det till ett väldigt bra pris 😊

    • Va bra Carina! Både att du gillar det och att jag fyndade 😉
      Jag testade idag och absolut ett gilla på den 🙂
      Och så ofta som jag makear mig så räcker det nog en evighet 😉
      Kram C

Kommentera

