Det lackar mot jul

Igår var jag och O en sväng på stan och köpte sista julklappen, ja om man nu inte ska göra som Carin och köpa några klappar till sig själv, en rätt bra idé faktiskt!
Det där med adventskalendrar som Carin även nämnde igår finns ju lite överallt på nätet, men även i stadens butiker. Man kan faktiskt göra riktiga fynd! Kick’s sålde Lancomes mascara Definicils för halva priset för någon dag sedan. På Sense sålde dom Essies nagellack till bättre pris igår, så jag slog till på ett lack. Jag har länge letat efter den perfekta mörkvinröda färgen, får se om jag blir nöjd med den här.
image
image
image
Thigh high heter nyansen, om någon undrar.

Och idag passar jag på att skicka en stor grattiskram till min pappa som fyller år!

/A

Kommentera

