Nya Rum

Häromdagen köpte jag en för mig ny tidning, Nya Rum.
Jag föll för omslaget men tyvärr motsvarade inte innehållet mina förväntningar. Ett fint yttre är verkligen inte allt.
Jag prenumererar på Plaza och köper ibland Sköna Hem och Allt i hemmet. Även andra inredningstidningar slinker då och då ner bland matvarorna när jag är och handlar.
Vad har ni för favorittidningar?

image

image

image

Haha, ser ni den lilla handen? Den är överallt nu. Vägrar ta bort allt mitt piff men jisses vad man får springa efter honom.

Hörrni, en vecka kvar till julafton nu, hoppas ni inte stressar allt för mycket utan tar er tid att njuta av förjulstiden. Den är ju faktiskt så mysig..

Kram
/A

2 thoughts on “Nya Rum

  1. Vilken underbar bild! Inredning och familjeliv i exakt samma ögonblick, mer levande bild än så går knappt att få. Helt klart en av mina favoritbilder på min favoritblogg. Alexochcarin, kram på er!

    • Finaste A-S!
      Tack för dina snälla ord. Ja verkligheten är ju sällan som det ser ut, oftast är det smått kaos härhemma och så måste de kanske få vara med barn. Men när de har lagt sig på kvällen plockar jag fram ljus och annat omtåligt, ställer det på mitt (icke barnvänliga) soffbord och försöker njuta av en stunds ordning & reda;)
      För att sedan börja om från början nästa dag. Hoppas allt ör bra med dig, snart ses vi på jobbet ( hjälp?!!!) Ha en fin jul!
      Kram
      /Alex
      Carin hälsar nog oxå:)

Kommentera

