Redan julafton

Jag tycker jag är en sådan där person som aldrig vinner. Om jag mot förmodan vinner en 20-lapp eller så på en trisslott (som jag fått) brukar jag ta pengarna och inte en ny lott.
Men igår hände det. Ja, alltså jag vann inte massa pengar på triss MEN jag vann en handdammsugare på den här fina bloggen. Precis vad man behöver när man har småbarn, och det sölas varje måltid. Förut har jag alltid tyckt att det verkar onödigt och inte riktigt förstått behovet av minidammsugare men gud va smidigt och lindrigt. Tack snälla för den fina vinsten!

image
image
En rapido ZB6114 från Electrolux finns snart hemma hos oss.

Och jag är faktiskt med ibland och tävlar på andra bloggar också, Trendenser har en adventskalender med tävlingar, även här finns det en kalender med både erbjudanden och tävlingar. Man vet ju aldrig, så ta chansen ni också och tävla. Plötsligt händer det!

Nu ska jag och vilddjuret ta en promenad.

/A

4 thoughts on “Redan julafton

    • Ja eller hur? Helt perfekt:) Jocke, sambon dammsög upp glödande kol med vår dammsugare så nu stinker det bränt plast varje gång man ska dammsuga- inte så trevligt. Så vinsten blir verkligen helt perfekt! Ha en fin onsdag. Kram /A

Kommentera

