Dan före dopparedan.

Hur har ni det? Håller ni på med julförberedelserna? Eller är ni klara och bara njuter? Vi är väldigt bortskämda och kommer hem till ett fixat julbord. Det är riktigt lyxigt.
I övrigt så gillar jag att ha en aktiv jul med skidor, pulkaåkning och promenader.
Tyvärr är det väldigt lite snö här där vi är men vi varit ute och åkt skridskor och spelat hockey på en isplätt på mina föräldrars gård.
Jag har sprungit ett långpass och när jag kom fram så blev jag rejält överraskad. Mamma sa att vi skulle köpa julklapp till pappa men i själva verket var det jag som skulle få massage. Skönt och välbehövligt!
Nu känns det i kroppen.
Så ikväll blir det soffan och mammas godisfat. Precis som det ska vara.

image
Julklappshögen här är gigantisk. Hörde att genomsnittet är 6 paket/person i Sverige. Det överskrider vi nog rätt rejält. Iallafall när det gäller barnen.
Jag tycker också att det är riktigt roligt att få paket och har sett några med mitt namn på.

image

Hoppas ni också njuter av frisk luft och god mat.

Kram
/A

Uppdatering:
En liten kvällshälsning från kvällens vinnare av alfapet.

image

2 thoughts on “Dan före dopparedan.

Kommentera

