Håll dig frisk

Det här inlägget vågar jag nästan inte skriva, men nu gör jag det ändå. Jag har nämligen hållit mig frisk i ett halvår nu och jag har inte ens haft en liten förkylning (peppar peppar). Och det är länge för att vara jag, väldigt länge! Min egna amatörmässiga förklaring är att jag har startat varje morgon med en kopp te (gärna rött) med en sked honung i. Jag köpte honung av en kollega på jobbet som har egna bin hemma på sin gård. Nu är tyvärr dom burkarna slut och igår fick jag köpa en burk på affären. Jag blev så glad när jag hittade den här från Renée Voltaire. Inte bara gott och nyttigt innehåll utan även en snygg burk!

019

028

Ni har väl inte missat att pasteller är vårens färg i inredningsvärlden och speciellt rosa. House doctor har dessa söta köksredskap till en billig peng. Dom hittar ni bl.a. här.

Hålslev COLOURS, cerise

Kökspincett COLOURS, ceriseBilderna lånade från Bokompaniet.

Söta, eller hur? Jag har ju alltid gillat rosa och nu får vi se om jag vågar mig på någon rosa inredning även utanför köket. Jag tror det!

Trevlig helg igen då!

/C

 

2 thoughts on “Håll dig frisk

  1. Pingback: Vilken service! | alexochcarin

Kommentera

