En 1-årings wishlist

Nyss var det bloggen som fyllde 1 år och snart fyller O ETT år. Helt otroligt. Häromdagen knäckte han verkligen koden till att gå och det är så himla mysigt med dom där små stapplande benen och glädjen i hans stora blå ögon.
Jag har tänkt visa lite bilder från hans rum men vi väntar på en elektriker som ska fixa lite eldragning så vi kan få upp lite lampor, får visa er efter det.

Det blir nog inte något stort 1-årsfirande men här kommer hans wishlist. (Haha, okej jag erkänner- det är nog mest min…)

image

En sådan här mysig puff skulle vara PERFEKT på hans rum.

image

Förvaring är A och O i ett barnrum tycker jag. Jag gillar den stora gråa lådan allra bäst. Finns här.
image

Leksaker finns det massor av så det känns inte som det är något som behövs, men jag kan inte låta bli att visa den här coola käpphästen.

image

Och en egen minikånken måste han ju ha, precis som storasyster. Dom är ju bara för söta, men vilken färg är finast?

Nej, nu blir det kvällsfika och sedan hopp i säng. Upp och jobba imorgon men sen är det helg! Skönt med kortvecka första veckan på jobbet, för hjälp vad trött jag är..

/A

6 thoughts on “En 1-årings wishlist

  1. Klart O ska ha en egen Kånken,hur ska han annars kunna äventyra? Jag röstar på en med olika färger på ryggsäcken och axelbanden. Själv hade jag valt den rosa med blå band men O kanske vill ha en annan 🙂
    Återigen,välkommen tillbaka till jobbet,skoj att ha dig där men nu är vi förtjänta av en fina vinterhelg. Kram

    • Ja men eller hur;)
      Precis den du föredrog har Nelly:)
      Känns lite trist att falla i könsfällan men de kanske blir en grå/svart till Olle.

      Ja snart tar vi helg:) det blir skönt.

      Kram!

    • Haha. Jag veeet. Men vad önskar sig en 1-åring liksom???
      Mat? Välling?
      Som vårdnadshavare måste man väl ha nåt att säga till om;)
      Och som jag brukar säga. Önska kostar ingenting.
      Fin helg till er, här blir det nog skidor för hela slanten.
      Kram!
      /A

Kommentera

