Fantasktisk förvaring

Jag är vän av ordning, så är det bara. Men inte så att det går till överdrift eller att jag stör mig på hur det ser ut hos andra. Jag tycker bara att det är så skönt när det finns praktisk förvaring. Med två små barn och två hundar underlättar det livet väldigt mycket. Det gör det alldeles säkert för alla. Sen gör det ju inget som förvaringen dessutom är snygg att se på. Jag har hittat en möbel som klarar både och så det blev bingo kan man säga. Ikeas system Stuva erbjuder mängder med olika förvaringslösningar i olika färger. Vi valde dessa till barnens rum. Dom fick två stora lådor var som sväljer massor av leksaker.

011

Och sonen tycker också om dom verkar det som. Det går ju fort att städa, bara öppna lådan och ösa i liksom.

012

Det som saknas nu är några hyllor som är beställda och förhoppningsvis dyker upp i veckan. Hyllorna ska vi sätta upp ovanför dessa lådor. Där ska sonens legobilar stå och vara långt från lillasysters nypor. Även böcker och lite småfix ska hyllorna svälja tänkte vi.

013

Det finns också dynor på Ikea som passar perfekt till dessa lådor, då blir dom ännu mysigare sitta på. Kan nog bli såna också eller om jag försöker mig på att göra egna. Vi får se.

VISSLA Dyna till bänk IKEA Förvandlar en bänk till en mjuk, bekväm sittplats och passar perfekt till bänken STUVA.

Bild lånad från ikea.com

Härlig onsdag på er!

/C

5 thoughts on “Fantasktisk förvaring

  1. Pingback: Hyllor på plats | alexochcarin

  2. Åh vad härliga barnrum! 🙂 vet att det var ett tag sen det här inlägget gjordes, men var kommer zigzag-kuddarna ifrån?

Kommentera

