Vilken service!

Jag beställde häromveckan från en för mig ny webbutik som heter Bokompaniet. Ni kanske kommer ihåg dom snygga köksredskapen i trä från House doctor som jag skrev om? Jag beställde tre stycken varav två var tillfälligt slut visade det sig. Men i paketet från företaget låg två andra redskap som dom skickade med utan kostnad som kompensation. Det kallar jag service! Och dom resterande två kommer så småningom på posten. Tusen tack, jag blev väldigt glad och överraskad.

012

010

Jag och sonen fick oss också varsin skrivbok från Ferm Living. Finns i alla bokstäver till fint pris.

011

Hyllorna till sonens rum har kommit och sitter nu på plats, jag visar dom i helgen.

/C

2 thoughts on “Vilken service!

  1. Hej! Trevligt att det fungerade med Bokompaniet för dig! Vi beställde varor för 6 veckor sedan som de inte levererat. De vägrar också att ge svar på mail eller telefon. Vi har nog tyvärr förlorat både varor och pengar!

    • Hej Stefan!

      Åh nej va humla surt!!! Jag hoppas verkligen att ni får era varor. Det här hade jag glömt och ironiskt nog har jag aldrig sett till dom restade sakerna som dom skulle skicka. Dåligt! Och typiskt när jag just var så nöjd med deras service, åtminstone där och då. Det blir en stor tumme ner för detta företag.
      /C

Kommentera

