Ljuset är här

Det efterlängtade ljuset är här och det märks verkligen skillnad nu, eller hur? Både utomhus och inomhus. Jag har varit ute och gått med den minsta i vagnen och hundarna. Medan sonen är på dagis brukar jag passa på att promenera. Jag blir ju så mycket piggare av att vara utomhus i några timmar. Dessutom får både jag och hundarna motion och lillan sover under tiden. Effektivt och nödvändigt för alla.

010

Så här ser det ut i vårt sovrum idag. Howardfåtöljen fick flytta en våning upp i våras. Det var liksom enda sättet att rädda livet på den från blöta hundtassar. Ni vet vita möbler och djur är en svår kombination. Fast det enda kruxet är ju att vi aldrig sitter i den nu. Den får mest fungera tillfällig garderob om kvällen när det landar ett gäng kläder i den. Men fin är den ju ändå. Och skön. Jag ska nog sitta i den idag, bara för att liksom.

016

Dom svartbruna väggskåpen från Bestå, Ikea har jag varit rätt så less på. Men dom är funktionella och rymmer mycket. Dessutom har dom börjat dyka upp på olika bloggar och instagram igen och verkar vara populära. Och den här tjejen brukar ju ha koll, så jag litar på henne. Jag kanske måste omvärdera..fniss. Det svänger fort i hockey, eller vad är det man brukar säga? Jag följer inte trenderna så noga, men gillar att hänga med ändå. Det bästa och mest hållbara är nog att välja det man själv tycker om.

013

015

017

Ha en fin vecka, vi hörs snart igen!

/C

2 thoughts on “Ljuset är här

Kommentera

