WubbaNub

Lilltejen har fått en ny liten gullig leksak. Eller mera en kombinerad napp och snuttetrasa. WubbaNub heter den och hon fick det lilla lammet. Det finns massor av olika varianter. Jag beställde från en dansk sida som ni hittar här. Det var gratis frakt och efter två dagar låg paketet i vår brevlåda. Dessutom till mycket bättre pris än i Sverige, ni känner väl mig…

019

Det är premiär idag och den verkar ha gått hem, åtminstone att bita på. Lilltjejen fick sina första två tänder för ungefär en månad sedan och nu  kliar det igen verkar det som.

022

Och så köpte lilltejen en likadan, fast en hund, till sin kompis Vidar. Nu längtar vi efter honom eftersom det snart är över en månad sedan vi sågs. Vi hoppas vi att han skyndar sig hem snart så att vi får träffas. Det ligger en kompis här och väntar på dig, Vov vov.

023

Idag är det ju äntligen fredag igen och jag och sonen ska ut på stora äventyr i eftermiddag. Vi ska nämligen åka tåg och sånt är stort för min femåring. Det blir ingen lång resa men jag hoppas att han bli nöjd ändå. Vi har pratat om det här länge nu och äntligen ska det bli av. Dessutom är slutet på tågresan hemma hos mormor och morfar, bara en sån sak.

Trevlig helg!
/C

4 thoughts on “WubbaNub

Kommentera

