Shoppa med EuroBonus

Jag fick ett bra tips av en vän på hur du kan använde dina innestående EuroBonuspoäng. Ja alltså helst skulle jag ju vilja flyga till ett varmare ställe helt gratis, men för det krävs det betydligt fler poäng än vad jag hade (jag skulle nog inte ens ta mig till Stockholm på mina poäng tyvärr). Dessutom var en hel del poäng på väg att  ”gå ut” och därmed försvinna om jag inte använde upp dom snart. Därför gick jag in och kollade på Boozt, där kan man nämligen betala med sina EuroBonuspoäng.

Och tittade vilket fint mobilskal jag hittade från By Malene Birger.

007

008

009

Dessutom blev jag lite förälskad i denna snygga väska och drömma får man ju, eller hur?

Om du har ett EuroBonuskort och vill ha fler poäng kan jag tipsa om att du får poäng när du handlar på MQ.

Ha en fin vecka, nu kör vi!

/C

Kommentera

