Reatips

Nu när man börjat jobba krävs det ju lite andra kläder än underställ på dagarna.
Ett märke som jag tycker har både snygga, dressade och prisvärda kläder är Twist & Tango.
Just nu är det stor rea i deras webshop och det finns mycket där som jag skulle kunna tänka mig.

image

image

image

Den här ”lilla svarta”  är supersnygg tycker jag, den har kostat 1599 nu 499 sek. Den vill jag ha, men såklart till festen och inte på jobbet!

image

(Bilder lånade från Twist & Tangos hemsida)

Det var dagens shoppingtips!
/A

4 thoughts on “Reatips

    • Haha!. Va passande! Vad kommer du ha för tjänst nu?
      Håller fullständigt med uniform är praktiskt men inte så skoj kanske..
      Fast det blir fasligt mycket dyrare med vanliga kläder..Gillat verkligen Twist & Tango än om prisvärda kläder var att ta i, men på rea är de lite mer prisvärda i allafall; )
      Kram fina du- nu mott dagis och jobb!

Kommentera

