Ikeanytt

Nej jag tänker inte på serien BRÅKIG som släpptes igår den 7/2. Det är fina grejer som senaste veckorna synts överallt, åtminstone i den lilla bloggvärlden. Det känns som att IKEA sneglat en del på märken som Ferm Living.

Jag menar istället det här laptopbordet som inte alls är ny hos IKEA, men däremot ny hos oss.

012

Jag ska hitta en ny lampskärm till lampan, men det här får duga så länge. Jag funderar på den här från Svenskt tenn. Lampfoten har jag fyndat av en kompis som hade gjort ett felköp, men hos oss blev det rätt!

014

011

Killarna drog till Åre för nån timma sen och jag ska ut och gå. Och jag längtar verkligen, det har nämligen inte blivit så mycket av den varan den här veckan. Däremot har jag åkte längd, ridit och varit på CrossFit! Härligt för både kropp och själ.

Vad hittar ni på i helgen?

/C

3 thoughts on “Ikeanytt

  1. Så tjusigt du bor och den där lampskärmen från svenskt tenn är verkligen snygg! jag undrar var det där sidobordet i hallen är ifrån?

Kommentera

