Os och sol

Ja jag vet inte vad jag ska tycka om vädret som vi har just nu. Det är ju superhärligt med sol och riktig vårvärme. Men ärligt talat är det ju för tidigt och det känns ju mer som en oro i magen av att någonting är konstigt med jorden. Eller är det bara en slump? Snart kommer det lite minusgrader igen hoppas jag.

010

Vi skrotar runt hemma och tittar lite slött på OS sändningarna. Jag måste säga att jag tycker tv3 gör det oväntat bra. Det är ju suveränt med Anja Pärsson i rutan som kommentator, hon är ju bara bäst. Och Karolina Klyft är ju en naturbegåvning som programledare. Roligt att de unga får chansen, härligt!

008

016

014

Om ett tag ska vi åka till min mormor och barnens ”gammelmormor” och hälsa på, så härligt att vi får uppleva fyra generationer! Lilltjejen har kommit på hur man kryper och reser sig efter möbler och imorgon blir hon 7 månader. Om hon följer sin storebror så gäller det nog att vi snarast köper en vadderad hjälm. Hjälp!

Men först ut i solen stund!

/C

 

Kommentera

