Insnöad

Ja alltså inte på verkliga livet för här töar det som aldrig förr i februari. Men jag har en ny ”hangup”, jag har nämligen förälskat mig i ett skåp. Det låter helt galet jag vet, men se bara. Vitrinskåpet SNÖ från Asplund är min ”stora kärlek”.

Snö E skåp, med glasdörrar - vit, djup 42 cm

Skåpet finna i alla möjliga färger och även med olika färg på sockeln om man vill. Men jag krånglar  inte till det utan vill ha hela skåpet vitt.

Bilder lånade från Svenssons.

Så snyggt och jag vet precis var det skulle få stå hemma hos oss. Nämligen här under hyllan och serveringsvagnen skulle få flytta på sig.  Det finns bara ett litet problem med det här och det är priset. Det känns som att den här önskningen kommer få stanna kvar på min wishlist, tyvärr. Men drömma kan man ju.

022

024

Ha en fin måndag!

/C

 

2 thoughts on “Insnöad

Kommentera

