Här sitter jag och betalar räkningar och det är ju inte värdens roligaste direkt. Men jag har åtminstone en trevlig arbetsplats att sitta vid, och det piggar upp. Här har jag saker som gör mig glad. Och jag tror på det när det gäller inredning överhuvudtaget. Välj det som känns bra och våga välja bort det som inte gör det.

007

009

008

017

Nu när jag kommit med så kloka ord till er ska jag glömma det helt bedrövliga träningspass som jag genomförde i morse. Och det är min egen insats jag syftar på. Jaja alla dagar kan ju inte vara på topp, nya tag nästa dag.

Nu snöar det iallafall och jag säger bara, vräk på Bore, vill vill ha mer vinter! Ikväll klockan 18 firar vi våra OS-medaljörer på Stortorget, ses vi där?

 

/C

Kommentera

