Lovely morning

Idag är ingen vanlig dag för det är J’s födelsedag,  HURRA, HURRA, HURRA!
Vi har firat med kaffe på sängen och några paket.

image

Halsbandet är en present från N.

Nu har vi ätit frukost, stans godaste bröd från Frejas och fjällfil med färska bär och müsli från Renėe Voltaire, visst blir det roligare med fina förpackningar? Jag faller som en fura för sånt.. Dessutom är den riktigt god!
(Vill bara tillägga att utanför bild pågick frukostkaoset för fullt..)

image

Jag tog helg igår, ska bli skönt att njuta av en ledig, solig och fin dag, snart blir det en skidtur och sedan lite tårta.
Imorgon blir det ännu mer skidåkning, jag och J ska åka iväg på tu man hand då mina föräldrar kommer ikväll och ska vara med barnen imorgon.

image

Hoppas ni får en helg med massor av sol!

/A

5 thoughts on “Lovely morning

  1. Har ringt och sjungit för födelsedagsbarnet, så vackert så….och ikväll ska vi äntligen få krama om två av våra barnbarn på söndag ska vi få krama det tredje…LÄNGTAR!!!!!

    • Ja ett av barnen lär nog vara vaken ikväll.. det andra får nog vänta med kramen till imorgonbitti. N har väntat och längtar i flera veckor.
      Kör försiktigt!
      Kram
      /A

  2. Ett stort grattis till födelsedagsbarnet, vilken bra dag att fylla år på😉
    Och vad härligt att du får vara ledig i dag, ser så fint ut ute. Hade också önskat mig en dag i backarna med sambon, men vi fick lite ont med barnvakt, så vi får skjuta på det. Hoppas att ni får en fin dag i morgon. Kram från Sandra

    • Solen brukar skina för honom:)
      Nu är det lite moln men ändå skönt ute. Jag fick en perfekt start på dagen, en skidtur med sol i ansiktet, jag kan verkligen rekommendera längdspåret i Torråsen!
      Imorgon blir det nog längd i Vålådalen:)

      Vårvintern blir förhoppningsvis lång så det kommer nog fler tillfällen!

      Kram till er med!
      /A

Kommentera

