Fjälliv och drömmar

Som ni märker så blir det väldigt få och sporadiska inlägg just nu.. Vi får se hur länge vi håller liv i vår blogg.

Mitt fokus är på fjälliv just nu och jag drömmer verkligen om den där fjällstugan och hoppas innerligt att vi någon gång kommer att ha råd att köpa en.
Tills vi har vår alldeles egna stuga så hyr vi av andra och det funkar fint det med.

Vädret är inte på vår sida men vi myser inne i den fina stugan och roar oss med att spela spel, lägga pussel och läsa böcker (och jaga en 1-åring som är precis överallt).
I stugan finns ett skåp med massor av roliga spel för alla i familjen.

image

image

Jag gillar verkligen fina träspel, och ett klassiskt brio kulspel och ett dominospel skulle jag gärna ha i mitt spelskåp.

Vi får se vad som händer med drömmen om en fjällstuga…
(Och vad som som händer med den här bloggen.)

Nu ska vi trotsa vädret och bege oss ut på en skidtur!

Må så gott!

/A

Kommentera

