Påskpynt – check!

Fredag och nästa vecka är det påsk, alltså hög tid att påskpynta. Om ni nu brukar göra det?
För min del så brukar det bara bli några påskliljor och lite björkris på bron. That’s it!
Men i år fick N lite ris med fjädrar, ägg och några små fåglar på sitt rum.
image

image
Fjädrarna, fåglarna och äggen hittade jag på Ica Maxi som dessutom bjöd på 1 kg godis, Tack tack!…

Förutom godis brukar jag köpa några små presenter att stoppa i påskäggen.
Det här fina pysselhjärtat beställde jag på HM för en tid sedan, det kommer N att få i sitt ägg.
image

Vad brukar ni stoppa i påskäggen?

Nu ut i solen, hoppas ni får en fin helg!
/A

6 thoughts on “Påskpynt – check!

  1. Tjena! Redan hemma från fjällen? Vi håller i och hoppas på bättre väder nästa vecka, denna har hittills varit sådär. Kram från Umfors

    • Ja, det blev bara fyra dagar med ömsom väder men två av dagarna var fina så vi är rätt så nöjda.
      Hela familjen blev dock sjuk, nu är dom flesta på bättringsvägen utom jag..
      Hade tänkt åka till sylarna idag men de får vänta, hoppas på en solig och fin påsk!!
      Hälsa!
      Kram
      /A

  2. Vi brukar inte heller ha så mycket pynt, men tycker att det är fint med påskris, så det har vi satt upp i helgen och så har lilla fröken lagt alla påskägg överallt🙂 Äggen var så söta från Maxi! Vi brukar också ha lagt i någon present, men än har vi inte hittat något. Kram från Sandra

    • Maxi är bra:)
      Kände att det blev lite för gulligt med bara pysselhjärtat så jag köpte några hot wheels idag på Maxi till N oxå:)
      det går mig emot med allt småkrams men vad gör man inte för sina barn, har märkt att dom där små bilarna är en riktig favorit hos henne!
      Så de kanske kan va nåt?!
      Kram
      /A

Kommentera

