Jägarexamen

Jag är nyss hemkommen efter fyra dagar med intensivkurs i Jägarexamen. Det har verkligen varit fullspäckade och intensiva dagar och nu kan jag äntligen andas ut. Jag klarade det, jägarexamen check! Jag har lärt mig massor och det är ju nu det hela börjar. Träna träna och öva öva är det som gäller framöver. Tur att jag har både min sambo och min pappa som kan guida mig på jakt framöver. Spännande!

Kursen arrangerades av Exclusive adventure och vi har bott på Enaforsholm fjällgård i härlig miljö. Jag kan verkligen rekommendera detta! Det har varit roligt och jobbigt på samma gång. Läs ordentligt i boken innan är mitt tips!

20140511-185820.jpg

20140511-190753.jpg

20140511-191238.jpg

20140511-191548.jpg

20140511-191717.jpg
Jag åkte på kursen med en god vän och det har varit både ovant och lyxigt att sova ostört i flera nätter på rad. Det var väl sisådär 1,5 år sedan det hände sist.
Men som ni vet, borta bra men ändå hemma bäst! Nu blir det mysigt att krypa upp i soffan och det är en härlig känsla att klara något som jag inte trodde att jag kunde. Tack Malin för att du drog med mig på detta äventyr. Vi firar ordentligt längre fram som sagt!
/C

One thought on “Jägarexamen

Kommentera

