Bloggtorka och värmebölja

Jag, N och min mamma hälsar på min morbror med familj. Dom bor i ett sådant fint och smakfullt hem, fullt av detaljer som finns på min önskelista.

image

image

image
Helgen har bjudit på strålande väder med besök på junibacken, Gröna Lund, Ulriksdals trädgård, shopping(tänkte återkomma med lite budget shoppingtips), god mat och gott vin.

image

image

Jag har sprungit längst vattnet och spanat på otroligt fina hus.

image

image (Hoppas de är okej att jag visar dessa fina hus!)

Idag har vi firat oss själva. GRATTIS till alla fina mammor!

image

Imorgon drar jag på träningsresa med två vänner. Gissa om jag är laddad?!

image

/ A

Ps. Ni är några få som fortfarande kikar in på vår blogg, trots glesa inlägg. TACK till er! Ds

4 thoughts on “Bloggtorka och värmebölja

  1. Ja jag spanar då och då, ligger som länk i mobilen! Ha en fin resa och njut av sol och träning, vi hörs!

  2. Underbara Alex,
    längtar efter er och jag blir alldeles tårögd när jag ser fotot på dig och N.
    Träna på nu vännen och njut av din semester. I morgon kör jag igång med Paolo övningar! ( Tur att pavlova tårtan börjar ta slut….)
    Kram

Kommentera

