Love Lindex

Något måste ha hänt. Jag har besökt Lindex (och Kappahl) fler gånger de senaste månaderna än sammanlagt i hela mitt liv tror jag.
Antingen är det för att jag blivit äldre (och fått en mogen smak?) eller så har kedjorna snäppt upp sig! För jisses, va mycket fint det finns på främst Lindex men även Kappahl.
Billiga, snygga kläder och än så länge har jag inte märkt något fel på kvalitén heller. Dessutom kommer det nya saker hela tiden!
På resan får, förutom träningskläderna några nya plagg följa med, en cool ”jumpsuit”, en urskön sval svart klänning, en smickrande pennkjol samt en ny bikini.

image

image

Allt från Lindex. Och nej, något sponsrat inlägg är det inte frågan om. Tyvärr.

Just nu är det 100 kronor rabatt när man handlar för 400. Så det får bli måndagens tips- gör ett besök på Lindex och fynda sommarens outfits!


Tack Stockholm, familjen Gref, mamma och N för en underbar helg. Nu sitter vi på planet söderut!

/A

2 thoughts on “Love Lindex

  1. Jag håller med dig och de HAR ryckt upp sig. I alla fall Lindex och Kapp Ahl jobbar på det;) Köpte två klänningar på Lindex förra månaden. Festklänningar. Förr fanns det bara strumpbyxor som var värt att köpa där ju😉 Hoppas ni har riktigt kul på resan och jag hade gärna sett dig i de kläderna du köpte, ser riktigt fina ut! Kram

Kommentera

