Livstecken

Sommaren 2014 går till historien. Jag tror aldrig jag har badat så mycket som i år.. Vilken värme, vilka kvällar- ja vilken sommar vi haft!

image

Men nu är jag redo för mysiga Augustikvällar i uterummet med tända ljus och filt (och kanske lite mer bloggande).
Med hösten brukar oftast inredningslusten komma smygande och jag känner att jag börjar kika mer och mer på nätbutiker och skriva wishlists..
Så den är nog på väg. Hösten och inredningslusten..

image

image

image

image

Hoppas ni har en underbar sommar!

Kram

/Alex

4 thoughts on “Livstecken

  1. Så härliga bilder Alexandra, både på ert uterum förstås, men den fantastiska bilden på dej och lilla N ute på flotten. Underbar!!”
    Ja hösten, eller snarare sensommaren har även kommit till södra Sverige, där dom allt mörkare kvällarna gör sig gällande. Men ännu sitter vi utomhus så mycket vi kan med tända lyktor och ljus lite överallt på altanen.
    Ha det gott och hälsa J och N ! Lille O vet ju ännu inte vem jag är😉😉

    • Tack Kära moster!

      Va härligt det låter:)
      Jag är faktiskt lite avis på er som har mörkare kvällar än oss vid den här tiden på året. Det är sååå mysigt att kunna sitta ute varma augusti kvällar i lyktornas sken..

      Nelly hälsar till läkeroltanten:)
      Kram till er!
      /A

  2. Vilka underbara bilder ! Ja, denna sommaren går nog till historien SÅ underbar den varit. Då havet håller 26/27 grader är det rena rama utlandskänslan, man kan aldrig få nog. Men i morse kändes det faktiskt lite höst ute….den kommer ju den med. kram till er alla m

    • Ja verkligen- en riktig kanonsommar.
      Jag tycker det känns helt okej med höst men idag kom vardagsångesten över mig..
      Långa dagar på dagis- stressiga vardagar- och alldeles för korta helger…
      Huvva.

      /A

Kommentera

