Ingen vanlig dag!

Det är nämligen sonens födelsedag och hela 6 år fyller han idag. Jag minns det som igår när han kom till oss den skrynkliga lilla figuren som hade fötterna uppe vid huvudet. Ja alltså han hade legat som en fällkniv i min mage och i säte så han var vig som få från början..

Nu är han en livsglad filur som har mycket funderingar om livet. Såg här såg han ut i morse när vi väckte honom med sång, tårta och paket. Och tänk, om två dagar börjar han skolan! Våran lilla bebis (fast det får jag inte säga så han hör längre, för då blir han så arg…)

026

I helgen hade vi kalas för hans kompisar och jag o sonen hjälptes åt att duka. Jag hade shoppat engångsartiklar på Lagerhaus och här hittar ni servetterna, muggarnasugrören och tallrikarna. Lagerhaus hade fri frakt för nån vecka sedan så då passade jag på att beställa. Jag köpte även lite presentpapper och snören, sånt går alltid åt. Sen hittade jag också dess söta doftpåsar som jag lagt i barnens garderober. Ballongerna är från Ica Maxi.

008

015

Och så här såg det ut när dom var färdiga, det ska ju synas att man har haft roligt, eller hur?

020

Idag bygger vi Lego tills vi stupar och firar sonen hela dagen! Vi passar på att tacka alla som kom och för alla fina presenter. Filiph blev jätteglad, även om han inte hade tid att att tacka alla ordentligt på kalaset…

/C

2 thoughts on “Ingen vanlig dag!

Kommentera

