Morgonljus

God morgon!

Vilken dag det blir idag, solen lyser så starkt redan nu på morgonen. Läste nånstans att sommarvärmen skulle komma tillbaka i några dagar? Jag håller tummarna hårt och hoppas att det stämmer!

202

Tänkte passa på att tipsa om en rabattkod på H&M. Du får 25% rabatt på valfri vara och det gäller fram till 7/9.

Hm home erbjuder mycket fint, vad sägs om den här söta asken. Den blir din för 129 kr innan rabatt.

hm2

Själv slog jag till på en höstjacka. Velade lite om färgen, men valde till slut svart. I storlek 44 som inte fanns i butiken här i stan, men i deras webbutik. Jo jag är väldigt stor nu för tiden, men det kändes också som att den var liten i storleken.

hmprod

 

Ha en fin dag, idag kanske vi slipper ha jacka på oss alls om vi har tur. Jag går ut och testar nu. Både barn och hundar väntar på mig nu.

/C

Kommentera

