Höstens wishlist

För någon vecka sedan fyllde jag år och vi firade min födelsedag på Storhogna fjällhotell . Vi njöt av en hösthelg med fina färger och sensommarvärme!

image

Jag fick presentkort och bidrag till ett par nya turskidor och stavar.
Det kommer bli perfekt inför vinterns fjälläventyr.
Men det finns många önskningar kvar på min wishlist och jag tänker faktiskt ta och unna mig något när lönen kommer.
Jag kan tänka mig mycket från Svenskt Tenn, en till kruka i grönt är en av sakerna. (Den verkar dock vara slut i just den färgen)

image

Jag letar efter den perfekta mattan till sovrummet, den här kelimmattan från Carpetvista är riktigt snygg!

image

Keramik i alla former är alltid välkommet i mitt hem.
Elin Lannsjös alster gör det svårt att välja. Ett fat i marmor kanske?

image

Eller ett med prickar?

image

Linnelakan har länge stått på önskelistan. De här örngotten i färgen ”dusty green” skulle matcha mattan i sovrummet.

image

image

Vad jag skall köpa när lönen kommer?…
Det får ni se!

/A

One thought on “Höstens wishlist

  1. Åh, vad glad jag är att du ska köpa turskidor. Ser fram emot ditt sällskap på fjället i vinter. Blir spännande att höra/se vad du handlar när lönen dyker upp🙂
    Kram

Kommentera

