Kungligt snyggt!

I helgen har jag gjort lite höstfint på det lilla badrummet. Om det är någon som, mot förmodan, missat samarbetet mellan Åhlens och designduon Bernadotte & Kylberg så kommer här ett smakprov från deras textilkollektion. Dessa säljs endast på Åhlens. Jag föll för dessa handdukar som var mycket snygga och även prisvärda tycker jag, 79 kr/st fick jag betala. Gillar sammetskänslan på frottén också.

007

Här har ni killarna som står bakom produkterna.

Bernadotte&Kylberg

Bild lånad från lyx.se

014

En liten söt ljuslykta från HM home som jag köpte i Stockholm för ynka 19.50 kr. Tvålen kommer från Lagerhaus.

011

En liten nyfiken en som undrar varför matte fotograferar i badrummet…

008

Nu har vi en ny vecka framför oss och här ska vi ute och promenera lite  i blåsten, det ska bli skönt. Vad händer hos dig i veckan?

/C

7 thoughts on “Kungligt snyggt!

  1. Visst är dom snyggelisnygga, jag gillar de mesta i deras kollektion och har sneglat både på handdukarna och sängkläderna. Men finast är nog den där söta lilla hunden.
    Kram!

Kommentera

