Höstmodet och tedags

Hoppsan.
Hela inlägget försvann visst.
Provar igen.

I helgen var jag på Lindex, jag hittar nästan alltid något fint där.
Jag testade två par stickade tröjor.
image

image
Jag gillar verkligen höstmodet med alla mysiga tröjor och koftor.

Det blev inget köp den här gången för egentligen var jag ute efter ett par byxor från den nya kollektionen av Jean Paul Gaultier för Lindex. Men den släpps först imorgon i utvalda butiker.
Istället blev det lite annan shopping på staden..

Idag har det varit en riktigt ruggig höstdag och efter kvällens joggingtur ska de bli skönt att värma sig framför brasan med en kopp te.
image

Brunkullans röda och svarta är inhandlat.

Tack för att ni kikar in och lämnar hälsningar till oss.

Ha en fortsatt fin vecka!
/A

8 thoughts on “Höstmodet och tedags

  1. Åh, vilka snygga tröjor. Du passar jättebra i båda🙂 Inte nog med att du blir inredningshjäp till mig i framtiden, du får även bli min stylist!

    • Haha, de tror jag inte men visst var dom snygga:)
      Den gula skulle du vara fin i. Eller båda iförsig.. men det var ju det där med att våga färg.
      Är grymt avis på din Köpenhamnstur, DÄR finns det bra shopping:)
      Så då får du ta på dig spenderarbyxorna och unna dig lite fint;)

      Kram!

  2. Jättefina tröjor båda två och jag måste säga att du passade i båda! En snygging klär ju i allt!!! kanske att jag är partisk då det gäller dig…kram m

Kommentera

